AEG L64850LE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L64850LE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

godelieve 06-02-2010
Geschreven voor: AEG L64850LE

Naar aanleiding van enkele reviews bij kieskeurig, die het hadden over een dansende AEG-Electrolux wasmachine, heb ik toch maar een iets zwaarder wasmachine de 64850 L aangeschaft met een balanssysteem. De wasmachine staat op een verhoogde betonnen sokkel wegens overstromingsgevaar in mijn kelder en mag dus zeker geen lambada beginnen te dansen :-).
Na allerlei soorten wasprogramma's is de wasmachine nog geen millimeter van plaats veranderd. Het is heel gebruiksgemakkelijk en de was komt er kraaknet uit. De programma's duren wel vrij lang, maar je kan die zonder problemen aanpassen. Duurzaamheid, daar kan ik nog geen oordeel over vellen, dat wordt afwachten.
Maar tot nu toe, ben ik dik tevreden met mijn nieuwe aankoop!

JanDL 04-01-2010
Geschreven voor: AEG L64850LE

Een week in bezit: alles perfect. Wat me opvalt zijn de beperkte resonanties tijdens centrifugeren.